Lekker eten
Woensdag 07 Juli 2004 at 10:04 pmFrequente lezers weten dat ik frequent ga eten met collega's. Dit keer waren we met zes. Zonder de kaart te bekijken bestellen we standaard dezelfde gerechten.

Daarbij bestellen we altijd Nasi goreng djawa. Speciaal voor ons klaar gemaak top bestelling. Ook dit keer weer.
Lekker! (klik voor grotere foto). Owhh. Heerlijk was het weer. Volgende maand weer. Joepie!drie reacties on Lekker eten:

hrbrt - 07-07-’04 23:44
Selamat Makan, Max! Dat ziet er goed uit ik krijg dr honger van… Jammer dat er vlees bij zit dat eet ik niet.
hrbrt - 08-07-’04 08:27
Mmmm, je kan ‘t natuurlijk ook zelf een keer maken… http://www.xs4all.nl/~joostwvv/slamatmak..
Er staat daar heel veel lekkere recepten…
Chromeboy - 09-07-’04 11:23
Ja het was weer erg lekker… ik krijg al were honger