Lekker eten

Woensdag 07 Juli 2004 at 10:04 pm

Frequente lezers weten dat ik frequent ga met collega's. Dit keer waren we met zes. Zonder de kaart te bekijken bestellen we standaard dezelfde gerechten.

Kambing, Dadar en Ajam
In mijn geval dus een Kambing vlees pedis, een Dadar djawa en een Ajam bali. Waarbij ik de dadar en de ajam deel.

Daarbij bestellen we altijd . Speciaal voor ons klaar gemaak top bestelling. Ook dit keer weer.

Grote schaal
Lekker! (klik voor grotere ). Owhh. Heerlijk was het weer. Volgende maand weer. Joepie!

drie reacties on Lekker eten:

hrbrt

hrbrt - 07-07-’04 23:44

Selamat Makan, Max! Dat ziet er goed uit ik krijg dr honger van… Jammer dat er vlees bij zit dat eet ik niet.

hrbrt

hrbrt - 08-07-’04 08:27

Mmmm, je kan ‘t natuurlijk ook zelf een keer maken… http://www.xs4all.nl/~joostwvv/slamatmak..
Er staat daar heel veel lekkere recepten… :-p

Chromeboy

Chromeboy - 09-07-’04 11:23

Ja het was weer erg lekker… ik krijg al were honger

Leave a comment

required

Reactiemoderatie staat aan op deze site. Dit betekent dat je reactie niet zichtbaar zal zijn, tot deze is goedgekeurd door een beheerder.

Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.