Weekendje feest
Maandag 16 Juli 2007 at 11:39 pmDit weekend was het tijd voor een paar dagen feest. Een kleine fotoimpressie van de gebeurtenissen.
Eerst een verjaardag op zaterdag, van deze mijnheer. Op zijn verlanglijstje stond een Wii. Ik had geen idee wat voor ding dat was, totdat ik dit wii bouwpakket ontdekte, een pdf ophalen, afdrukken, uitsnijden, plakken, vullen (met alle kleine muntjes), inpakken en uiteindelijk overhandigen.
We kregen ook nog een lekkere oude jenever. Zelf gekocht tijdens ons bedrijfsuitje.
Op zondag mocht ik gezellig komen barbecueen. Neef-lief kreeg een vrachtauto met zijn naam erop. Helemaal uit Frankrijk.
We hebben heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils en van alles wat. Bij elkaar weer heel erg veel maar wel lekker. Leuk om daarna naar de vlammetjes te staren tijdens het uitbuiken. Het was een gezellig weekendje feest.

Geen reacties on Weekendje feest: